به گزارش فرتاک نیوز،گروه صنعتی فیبو در کشور عمان، اقدام به تولید و عرضه محصولات ساختمانی با خاصیت ضد آتش، ضد آب، ضد قارچ و کپک و عایق صوت، با اکسید منیزیم نموده که هم در متریال اصلی ساختمان به جای سیمان کاربرد دارد و هم در زیبا سازی فضاهای داخلی و نمای ساختمان استفاده میشود.

دکتر کامبیز یوسفی مدیر عامل گروه صنعتی فیبو در عمان، که یکی از نخبگان کشوردر حوزه صنعت ساختمان هستند و سالها مسئولیت FIABCI (فدراسیون بین المللی املاک و صنعت ساختمان- دفتر ایران) را در ایران به عهده داشتند، اظهار داشت: گروه صنعتی فیبو با باور به خلق آسایش و آرامش بشریت فعالیت خود را پس از سه سال پژوهش و تحقیقات وسیع در سال ۲۰۲۳ در کشور عمان و امارات متحده عربی آغاز کرد.

دکتر یوسفی افزود: فعالیت های عمده گروه صنعتی فیبو – عمان شامل کارخانه تولید ورق‌های فیبورد، کارخانه ماشین سازی خط تولید کارخانه های برق تجدیدپذیر از زباله و کارخانه تولید ماشین سازی آب شیرین کن است اما آنچه برای نسل امروز و آینده و خصوصا صنایع ساختمانی مهم است، تولید ورق های FiBoard در این گروه صنعتی است که جایگزینی مطمئن و ایمن برای مصالح کاربردی در اجزای ساختمان از قبیل کف، سقف، دیوار و حتی دکوراسیون داخلی است.

مهندس خسرو حداد رضوی معاونت بازرگانی و عضو هیئت مدیره این گروه خاطر نشان کرد که با هدف خدمت به بشریت و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای مردم عزیز کشورمان تصمیم گرفتیم تا بخشی از فرآیند تولید ورقهای FiBoard را بیاوریم به کشورمان و در اختیار کارگاههای کوچک قرار دهیم تا ضمن ایجاد درآمد برای هموطنان مان، بتوانیم درآمد ارزی هم برای کشور عزیزمان تولید کنیم و گامی هرچند کوچک در مسیر اعتلا و شکوفایی اقتصاد کشورمان برداریم.

1 دیدگاه

  • با سلام
    علاقه مندم در مورد اخذ نمایندگی مشاوره داشته باشم به دلیل حضور در خارج از کشور لطفا توسط واتس اپ تماس داشته باشم. شماره تماس. 09143125311
    با تشکر. رامین امیدوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *